دانلود فول آلبوم کامل محسن چاوشی


دانلود فول آلبوم کامل محسن چاوشی

 

 

دانلود فول آلبوم کامل محسن چاوشی

 

در این پست مجموعه ای کامل از آلبوم های محسن چاوشی را برای

شما علاقمندان به موسیقی آماده کرده ایم امیدواریم لذت ببرید

 

دانلود آلبوم ۱۳

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

۱۳

 

Mp3 – 320

غلط کردم غلط

کو به کو

رمیدیم

نگار

ستمگر

شیر مردا

من خود آن سیزده

گراز چین

بهرام گور

 

دانلود آلبوم کالکشن

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

کالکشن

 

Mp3 – 128

دل

کلاف (ورژن ۲)

قتل حرفه ای

تهمت ناروا

شهد مسموم

بی قراری (Ft هاکان)

سه شنبه ها

تو این زمونه

اسپانیایی

نشکن دلمو

راه کربلا

وقتی رفتی (Ft یگانه)

شعر سپید

پنجره شب ایرونی

پشت شیشه زندگی (Slow)

پشت شیشه زندگی (Trance)

شبانه

توبه نامه

نمی تونم

خود فریبی

نفس بریده (ورژن ۲)

خیانت (ورژن ۳)

زبون (ورژن پیانو)

سنگ صبور

من با تو خوشم (ورژن ۲)

ابرهای پاییزی

تئاتر زندگی

تبر

مجبور

توی شهری که تو نیستی

هق هق

صندلی انتظار

دلگیرم از او

پایان بی آغاز

تو ناز می کنی

بهشت من

ماه شبم

ظهر عطش

غدیر خون

کاشکی

نخل های بی سر

زخم زبون (اجرای زنده)

 

دانلود آلبوم حریص

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

حریص

 

Mp3 – 128

چمدون

پروانه ها

غیر معمولی

 بوف کور

غم و شادی

 حریص

پرنده غمگین

زیبایی

بادبادکای رنگی

کافه های شلوغ

دلم تنهاس

 

دانلود آلبوم متاسفم

دانلود به صورت یکجا و در یک فایل زیپ

متاسفم

 

Mp3 – 128

ابرهای پاییزی

نفس بریده

عروس من

خیانت

کم تحملم

متاسفم

گُلِ سر

پرنده

فلسطین

 

دانلود آلبوم ژاکت 

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

ژاکت

 

Mp3 – 320

بازار خرمشهر

چاردیواری

اسیری

دور آخر

حراج

خنده

کی بهت خندیده

لولای شکسته

بخون امشب

دلشوره

دریاچه مُرده

ژاکت

 

دانلود آلبوم خودکشی ممنوع

دالنود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

خودکشی ممنوع

 

Mp3 – 128

خودکشی ممنوع

آهای خبر نداری

اعتیاد

امام رضا (ع)

بارون

بانوی من

کلاف زندگی

صبوری

تو و فاصله

 

دانلود آلبوم لنگه کفش

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

لنگه کفش

 

Mp3 – 128

بچه های جنوب

دل

عشق دو حرفی

غزل خون

خاطرات مُرده

عشقمو دست کم نگیر

لنگه کفش

رئیس خوشکلا

راه کربلا

 

دانلود آلبوم نفرین

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

نفرین

 

Mp3 – 128

نفرین

کفتر چاهی

تو

خبر مرگ

لیلی و مجنون

می دونم دوستم نداری

غریبه

رمیکس

 

دانلود آلبوم سنتوری

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

سنتوری

 

Mp3 – 128

سنگ صبور

تنها بودن

خیانت

من با تو خوشم

خلاق

پاییزی

متاسفم

من با تو خوشم (رمیکس)

 

دانلود آلبوم پرچم سفید

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

پرچم سفید

 

Mp3 – 128

مرد عذاب

آیا من را رد نمی کند؟

هفتصد دور

با من بمان

چرت بعد از ظهر

استدلال

قطار

پرچم سفید

انتقام

هر روز پاییز است

 

 

دانلود آلبوم یه شاخه نیلوفر 

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

یه شاخه نیلوفر

 

Mp3 – 128

یه شاخه نیلوفر

کجاست؟ بگو

تبریک

چرا

قالی خوشبختی

هفته های تلخ من

خاکستر

ناز

تو که نیستی

دلتنگی

بغض

عصا

 

دانلود تک آهنگ ها

دانلود به صورت یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 128

ماهی سیاه کوچولو

ابرهای پاییزی

بهشت من

برقصا

دلگیرم از او

دلتنگ

دیوار بی در

دوست داشتم ۲

اسپانیایی

غدیر خون

قاتل حرفه ای

قید منو دیگه بزن

هق هق

کابوس

کلاف (ورژن جدید)

کاری نکن دوباره مجنون شم

خود فریبی

خودکُشی

کی بهت خندیده (ورژن جدید)

لباس نو

مام وطن

ماه شبم

مجبور

من با تو خوشم

مترو

نخل های بی سر

نرگس بیمار

نشکن دلمو

نفرین به جنگ

نمی تونم

پنجره های شب ایرونی

پایان بی آغاز

پشت صحنه

رفیق خوب (اورژینال)

راه کربلا

روزهای بی آغاز

صبوری (رمیکس)

سلام به صلح

صندلی انتظار

سه شنبه ها

ستمگر

شهد مسموم

شهر بی تو (رمیکس)

شعر سپید

تئاتر زندگی

تو این زمونه

تو ناز می کنی

تو شهری که تو نیستی

توبه نامه

تهمت ناروا

زخم زبون (تمرین اجرای کنسرت)

زخم زبون (ورژن پیانو)

زخم زبون

زندگی تحصیلات عالی

زندگی و تحصیلات عالی

ظهر عاشورا

واسه آبروی مردمت بجنگ

نفس بریده (رمیکس)

خلیج ایرانی

رمیکس (Dj Ali A2)

زخم زبون (رمیکس)

همسایه

قطار (رمیکس)

ناز

چشمه ی طوسی

 

دانلود فول آلبوم کامل محسن چاوشی

ﺖﻬﺟ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ ﻯﻭﺭ ﻰﻜﻳ ﺯﺍ ﮏﻨﻴﻟ ﻯﺎﻫ ﺮﻳﺯ ﮏﻴﻠﻛ ﺪﻴﻨﻛ
ﺭﻭﺎﻛ ﻦﻳﺍ ﮓﻨﻫﺁ ﺭﺩ ﺰﻳﺎﺳ ﻰﻠﺻﺍفول آلبوم کامل محسن چاوشی


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: